יום חמישי, 14 באפריל 2011

66:21:47:28

בדרך כלל הרשימות פה היו עוד דרך לדחות את העיסוק בפרוייקט: אם אני כותב על הפרוייקט משמע אני מקדם אותו. לפחות זה השקר שהייתי מספר לעצמי כדי להצדיק את הדחיינות הזו. כשיצאתי עם ידידה לטיול בעיר העתיקה לא נתתי למצפון להציק מכיוון שמדובר בטיול השראה לקידום הפרוייקט. גיחה עם חבר לבירה בשוק נרשמת כ"שעות פרוייקט" בגלל הרלוונטיות לתוכנו האורבני של הפרוייקט.
בקיצור, למרות שהעבודה על הפרוייקט בעיצומה, אני עדיין מוצא עצמי מתקשה עד מאוד להושיב את עצמי אל השולחן ולעבוד. עד השבוע האחרון. על הדסקטופ שלי התקנתי מונה ימים אשר ירד בשבוע החולף את קו 70 הימים עד להגשת הפרוייקט. עובדה זו ביחד עם הגשת הביניים למנחים ולראש המחלקה המהווה את התחנה המשמעותית שלפני חופשת פסח הארוכה אילצו אותי לקפל שרוולים ולתת עבודה. למרות שבהגשה המדוברת זכיתי לביקורת לא רעה, הובהר לי גם שבכדי לממש את הפוטנציאל הטמון בפרוייקט כדאי להתחיל לרוץ, ולרוץ מהר. להלן מצורפים הנסיונות האחרונים של חיפוש הקו הנכון, הסצינות, הקומפוזיציות והתסריטים. עשיתי חזרה קטנה אחורה אל הרעיון הראשוני שלי בעקבות עצה ידידותית, ומצאתי שהנרטיב הישן-חדש מאפשר לי לבצע את ההתקדמות הנדרשת. מדובר בא"ב מונפש של מושגים ירושלמים. אמנם נאמר לי בהגשת הביניים שאיני חייב לעשות את כל 22 האותיות, אך נכון לעכשיו בהחלט הייתי רוצה להצליח בכך.
יאללה, נכון לעכשיו יש עוד 66 יום, 21 שעות, 47 דקות ו-28 שניות עד להגשת הפרוייקט. זזתי.
א. "אוויר הרים צלול כיין..."


ב. באב אל- וואד

ד. דוסים

ג. גן סאקר

ה. הפרות סדר

ק. קטמון

כ. כנסת ישראל

ט. טדי

ו. ויה דלרוזה

י. יום ירושלים
ז. זק"א
ח. חוברה לה יחדיו




2 תגובות:

  1. מקסים! מה עם קצת סלנג ירושלמי? במבליק, אבו-יויו וכאלה... אהבתי את הרעיון מהציורים הקודמים שאוהדי בית"ר, ערביי ירושלים, אוירת השוק והחרדים זה בעצם אותו הדבר רק בלבוש שונה, יש בזה אמירה!
    בהצלחה, יא מוכשר אחד!

    "וחובה עליי לשאול למה לא נתחלק
    נתחלק בעיר, נתחלק בבוץ, וגם באספלט החם
    בתחבורה הציבורית, בכאב, בדם
    נתחלק בחודש אוגוסט בגלי החמסין
    בקשיי חניה, דיור ציבורי, בתי עלמין
    ביופי שאין שני לו חבוי מאחורי מסך דמעות
    כי כולם פה ביחד שותפים בחרדות
    נתחלק בפקקי התנועה ושכיות החמדה הפתוחות לכולם
    בקיצונים שלא מתגברים על אנחנו נגדם
    נתחלק בלבנים בנות 3000 שנה
    בתשעה קבין ובוועד שכונה"
    (הדג נחש)

    השבמחק
  2. צבעוניות יפה (למרות שהצהוב של הבית"ריסטים קצת בולט ביחס לאחרים).

    במנגל הכדורגל לא מספיק בולט וחבל שהדמות לא מגיבה מספיק לכדור.

    זק"א נהדר.

    השבמחק